My blog about kayaking with an extra focus on Valleys Nordkapp and Anas Acuta kayaks.
Some outdoors life in Sweden and the places around the world I travel to. Reviews on outdoors gear with mostly kayaking stuff..
At the bottom of my blog you can find all my Youtube videos on my playlist "AllSeasonsKayaking"

Wednesday 4 June 2014

Besviken

Jag har haft lite problem i över ett år med skäddan på min Point 65 Whiskey 18. Då jag skulle åka till Göteborg i tisdags tänkte jag det var bra att kanske ta med kajaken dit och deras butik vid Lilla Bommen. Det var där jag köpte den.
Ett mail skrevs där jag förklarade problemet. Och att jag skulle kunna komma förbi med kajaken för att få den lagad. Nu är den 3-4 år gammal så det finns ingen garanti kvar, men de har ju reservdelar enligt deras sida så det vore väl inga problem för dom.
 
Nu har snart hela veckan gått utan svar. Mycket irriterande. Måste nog ringa dom i morgon.
  
Jag har haft massor med problem med den här kajaken. Läckande skäddabox, läckande sittbrunnssarg, fattats packning i skruvgenomförning, mm. Deras support har varit sådär eller rent ut dålig.
 
Tacka vet jag Fredrik på Kajakguiderna och Valleys kajaker. Bra kvalité och fantastisk support! Så ska det funka.

No comments:

Post a Comment