My blog about kayaking with an extra focus on Valleys Nordkapp and Anas Acuta kayaks.
Some outdoors life in Sweden and the places around the world I travel to. Reviews on outdoors gear with mostly kayaking stuff..
At the bottom of my blog you can find all my Youtube videos on my playlist "AllSeasonsKayaking"

Friday 3 July 2015

Fantastisk kväll

Björn och Christer kom lite senare och mötte upp mig på en ö norr om Sunnanå
1-2 juli var jag ute en tur med Björn och Christer ifrån Sunnanå till Yttre Bodane. En härlig paddling i den varmaste dagen hittills i år. Vi hittade en fin plats att både sätta upp tält och min hammock på Kälsöholmarna.

Kvällen blev sedan magiskt vacker med en otrolig solnedgång och sedan en fullmåne som kom upp över Vänern.

Nästa dag paddlade jag tillbaka till Sunnanå i ännu varmare väder medan Björn och Christer kunde få ytterligare en natt ute, turgubbarna!

Här är gubbarna
Vegetarisk thaigryta på min meny
Midnatt


Björn och Christer beundrar den vackra solnedgången


Fiskgjuse, en ej flygfärdig unge 

Varulvstid!
Efter mycket trixande med min iPad fick jag till ett meditationsfoto

Nu väntar mycket spännande de närmaste dagarna. På lördag ska jag på rollträning i Grebbestad (bilder i morgon), lotsning på Ostindiefararen på söndag, ny paddel ifrån Danmark på måndag och min nya kajak den 14:e. Livet är inte tråkigt!

No comments:

Post a Comment