My blog about kayaking with an extra focus on Valleys Nordkapp and Anas Acuta kayaks.
Some outdoors life in Sweden and the places around the world I travel to. Reviews on outdoors gear with mostly kayaking stuff..
At the bottom of my blog you can find all my Youtube videos on my playlist "AllSeasonsKayaking"

Thursday 12 March 2015

12 månader


Still some iceNu har jag paddlat i Vänern 12 månader i sträck. Det är första gången jag lyckats med det, faktiskt första gången jag har paddlat varje månad under ett helt år över huvud taget.
Jag började förra våren i april för att vara i bra form till en veckas paddling i Kroatien i maj. Sedan var det sommar med flera bra paddlingar, bl.a. en tur runt Koster i september.
Under hösten började jag paddla med några ifrån Facebook gruppen "Paddla kajak i Skaraborg". Väldigt trevligt med nya paddelkompisar.
Nästa utmaning blir att paddla alla månader under samma år, vilket har startat bra för 2015. Helst ska det vara minst en gång per månad på Vänern.
 

Ett välbehövligt break i solen. Sitter på en klippa vid Köpmannehamn vid Köpmannebro.


Sjöbodarna i Sunnanå om styrbord!

Åter i Sunnanå

No comments:

Post a Comment