My blog about kayaking with an extra focus on Valleys Nordkapp and Anas Acuta kayaks.
Some outdoors life in Sweden and the places around the world I travel to. Reviews on outdoors gear with mostly kayaking stuff..
At the bottom of my blog you can find all my Youtube videos on my playlist "AllSeasonsKayaking"

Monday 9 March 2015

Vildmarksmässan

Jag var med NOLS/WMI och jobbade på Vildmarksmässan i år igen. Väldigt roligt at återigen träffa Rope Roine och Lena Conlan på Crossing Latitudes.

Lena håller kurser i första hjälpen inte bara i Sverige utan också i resten av Europa och USA.

Lena kommer jag att träffa igen när jag ska åter till Torpshammar och återcertifiera mig med min Wilderness First Responder.



 








Några trevliga utställare jag passade på att träffa:

Det fanns givetvis många fler utställare men de här var de jag fastnade för mest.

No comments:

Post a Comment