My blog about kayaking with an extra focus on Valleys Nordkapp and Anas Acuta kayaks.
Some outdoors life in Sweden and the places around the world I travel to. Reviews on outdoors gear with mostly kayaking stuff..
At the bottom of my blog you can find all my Youtube videos on my playlist "AllSeasonsKayaking"

Monday 22 June 2015

Kvällstur

En fantastiskt vacker kväll då jag paddlar min "standard" sträcka mellan Sunnanå och Köpmannebro. Jag körde mest utomskärs i lite härlig dyning som sakta lade sig.
En vacker regnbåge visade sig för mig i solnedgången på väg hem igen. Skönt att få sig en liten kvällstur då jag inte rört mig så mycket idag.
Det har blivit lite kajakunderhåll. En fixad skedda, tvättad kajak och smörjda luckor. Nu är den "fit-for-fight" igen.

Regnbåge utöver Dalbosjön

Ny regnbåge utanför Sunnanå

No comments:

Post a Comment