My blog about kayaking with an extra focus on Valleys Nordkapp and Anas Acuta kayaks.
Some outdoors life in Sweden and the places around the world I travel to. Reviews on outdoors gear with mostly kayaking stuff..
At the bottom of my blog you can find all my Youtube videos on my playlist "AllSeasonsKayaking"

Wednesday 17 June 2015

Nytt och gammalt

Idag var jag ute i regnet och paddlade "Storkanot" med ett 22 personer ifrån ett läkemedelsföretag. Trots att det inte blev någon lång paddling var deltagarna mycket nöjda. Även i regnet visar Kanalvillan sin charm. Tyvärr inga foton ifrån dagens paddling.


Bild från Gubbhajk då vi paddlar storkanot
Jag hittade dessutom en bild på mig ifrån Alaska 2012 då jag var där och paddlade. Det är ifrån vår expeditionsledare Oscars blogg.


Jag vid Port Nelly Juan, Alaska
Just nu håller jag på att kolla schema och annat för att nästa år återigen paddla i Alaska. Här finns lite bilder ifrån förra gången.






No comments:

Post a Comment