My blog about kayaking with an extra focus on Valleys Nordkapp and Anas Acuta kayaks.
Some outdoors life in Sweden and the places around the world I travel to. Reviews on outdoors gear with mostly kayaking stuff..
At the bottom of my blog you can find all my Youtube videos on my playlist "AllSeasonsKayaking"

Sunday 2 June 2013

Inköp

I går köpte jag kapell, torrdräkt och kajakstövlar av Fredrik på Kajakguiderna i Vänersborg. Fantastiskt att hitta grejor som passar min perfekta kropp.
Tyvärr ligger Nordkappen fortfarande oanvänd hos sina nya kompisar. Nu ska jag dessutom ut och paddla kanadensare i fem dagar i Dalslands kanal med en grupp från Norge så premiärturen får vänta till lördag. Oj vad mycket jag har att testa nu.
Bilder från paddelturen i veckan kommer när jag är tillbaka.

No comments:

Post a Comment