My blog about kayaking with an extra focus on Valleys Nordkapp and Anas Acuta kayaks.
Some outdoors life in Sweden and the places around the world I travel to. Reviews on outdoors gear with mostly kayaking stuff..
At the bottom of my blog you can find all my Youtube videos on my playlist "AllSeasonsKayaking"

Wednesday 19 June 2013

Övningar vid Näs Sandar

Jag var ute och testade lite idag. Min nya paddel är lätt och fin och den ska jag nog snart bli van vid. Testade också lite rollar (med flottör) och att ta mig in i kajaken igen. Rollarna gick sådär men det gick fint att ta sig i kajaken igen.

Min torrdräkt, en Palm Cascade höll tätt och funkade utmärkt. Kanske ska jag investera i en ny flytväst i höst? Annars börjar det bli fullt på utrustningsfronten :-)


No comments:

Post a Comment